• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to secondary sidebar
  • Skip to footer
web logo

Primăria comunei Țuțora
Județul Iași

web logo

Primăria Țuțora Iași

  • Despre noi
    • Legislație
    • Conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
    • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sunt autoritatea institutiei in cauză
    • Carieră (posturi scoase la concurs)
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Legislație
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferenta pentru reclamatie administrativa
      • Rapoartele de aplicarea legii nr. 544/2001
    • Buletin informativ
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților (execuția bugetară) conform anexei
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii precum și alte drepturi prevăzute de actele normative
    • Bilanțuri contabile
    • Alegeri prezidențiale
      • Alegeri parlamentare
    • Alegeri locale
      • Alegeri 2024
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice și contractelor de valoare de peste 5000 de euro conform anexei
      • Contractele începand cu data aplicării memorandumului
    • Urbanism
      • Nouțăți legislative în materia construcțiilor, urbanismului și contenciosului administrativ
      • Centralizator Autorizații De Construcții 
      • Centralizator Certificate De Urbanism
    • Declarații de avere și interese funcționari publici
    • Protecția datelor cu caracter personal – GDPR
    • Formulare tip
    • Transport
  • Transparență decizională
    • Agenda publică
    • Rapoarte de evaluare a implementării legii 52/2003
    • Integritatea Insituțională
    • Alte informații
      • Lista cu documentele de interes public
  • Primăria
    • ROF – Aparat de specialitate primar
    • Compartimente primarie
    • Rapoarte de activitate
    • Posturi vacante
    • Asistență socială
    • Registrul Agricol
    • Stare civilă
    • Urbanism
      • Nouțăți legislative în materia construcțiilor, urbanismului și contenciosului administrativ
      • Centralizator Certificate De Urbanism
      • Centralizator Autorizații De Construcții 
    • Impozite și taxe
    • Proiecte și investiții
    • Serviciul Situaţii de Urgenţă
  • Consiliul local
    • Componența Consiliului Local
    • Convocări ședințe Consiliul Local
    • Proiecte de Hotărâri ale Consiliului Local
    • Hotărâri ale Consiliului Local
    • Procese verbale ale ședințelor de consiliu
    • Anunțuri ședințe
    • Declarații de avere și interese consilieri locali
    • Rapoarte de activitate ale consilierilor locali
  • Comuna Țuțora
    • Despre comuna Țuțora
    • Date statistice
    • Harta comunei Țuțora
    • Monografia comunei
    • Galerie
  • Anunțuri
  • Contact
  • Monitorul oficial

Politici

  • Politica Cookie
  • Politică de confidențialitate

Vremea

Buletin informativ

a) Actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea Primăriei Comunei Ţuţora:

Constituţia României;

Legea 215/2001 – republicată privind administraţia publică locală;

Legea 195/2006 Legea – cadru a descentralizării;

Legea 554/2004 privind contenciosul administrativ;

Legea 51/2006 – republicată privind serviciile comunitare de utilităţi publice;

Legea 188/1999 – republicată privind statutul funcţionarilor publici;

Legea 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, cu modificările si completările ulterioare;

Legea 53/2003 – Codul Muncii;

Legea 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;

Legea 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică;

Ordonanţa 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor;

Legea 98/2016 privind achiziţiile publice;

Legea 227/2015 – Codul fiscal;

Legea 207/2015 – Codul de procedură fiscală;

Legea 61/1991 – republicată pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii și liniștii publice;

Legea 15/2003 privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuinţe proprietate personală;

Legea 18/1991 – republicată, Legea fondului funciar;

Legea 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole și celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 si ale Legii nr. 169/1997

Legea 247/2005 privind reforma în domeniile proprietăţii și justiţiei, precum și unele măsuri adiacente;

Legea 416/2001, modificată si completată, privind venitul minim garantat;

Legea 448/2006 – republicată privind protecţia și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap;

Legea 50/1991 – republicată privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii

Legea 38/2003 – modificată și completată, privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere;

Legea 273/2006, actualizată, privind finanţele publice locale

Legea 24/2000 privind normele de tehnică legislativă, cu modificările și completările ulterioare;

Legea l6/1996 – a Arhivelor Naţionale;

Legea 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiior publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sanctionarea corupţiei;

Legea 60/1991 privind organizarea și desfășurarea adunărilor publice;

OG 35/2002 pentru aprobarea Regulamentului – cadru de organizare și funcţionare a consiliilor locale;

Legea 393/2004 privind Statutul aleșilor locali;

OG 28/2008, privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare;

Legea 416/2001, modificată și completată, privind venitul minim garantat;

Legea 448/2006 – republicată privind protecţia și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap;

Legea asistenţei sociale – nr. 292/2011;

Legea 17/2000, republicată, privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice;

Legea 272/2004, republicată, privind protecţia și promovarea drepturilor copilului;

Legea 61/1993, republicată, alocaţia de stat pentru copii;

Legea 277/20l0, republicată, privind alocaţia pentru sustinerea familiei;

OUG 148/2005, actualizată, privind susţinerea familiei în vederea creșterii copilului;

Hotărâri ale Consiliului Local Ţuţora

b) Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor Primăriei Comunei Ţuţora:

  • Organigrama instituţiei;
  • Regulamentul de organizare și funcţionare;
  • Regulamentul de ordine interioară;
  • Codul etic de integritate al funcţionarilor publici și al personalului contractual din cadrul Primăriei Comunei Ţuţora.

c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Comunei Ţuţora și ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice:

Conducerea Primăriei Comunei Ţuţora:

  • Primar
  • Viceprimar
  • Secretar
    Persoana responsabilă cu difuzarea informaţiilor publice:

d) Coordonatele de contact ale Primăriei Comunei Ţuţora:

Denumire: Primăria Comunei Ţuţora
Sediu:
Telefon/Fax:
E-mail:
Web: www.comunatutora.ro

e) Audienţe:

Program de funcţionare:
De luni până vineri, între orele 8:00 si 16:00.

Program audienţe:

Primar – : Luni, între orele 9:00 și 11:00
Viceprimar – : Marţi, între orele 9:00 și 11:00
Secretar – : Zilnic

f) Sursele financiare, bugetul și bilanţul contabil:

Bugetul local
Execuţia bugetară

g) Programele și strategiile Primăriei Comunei Ţuţora

STRATEGIA DE DEZVOLTARE LOCALĂ A COMUNEI Ţuţora 2014 – 2020

h) Lista cuprinzând documentele de interes public

Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:

Art. 5
(1)Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
a) actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice și ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de internet;
e) sursele financiare, bugetul și bilanţul contabil;
f) programele și strategiile proprii;
g) lista cuprinzând documentele de interes public;
h) lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii;
i) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.

i) Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii

Lista cuprinzând informaţiile de interes public care se comunică din oficiu:

  • Actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea Primăriei Comunei Ţuţora;
  • Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de lucru cu publicul, programul de audienţe
  • Anunţurile privind concursurile organizate în cadrul Primăriei Comunei Ţuţora;

Numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei și ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;

  • Coordonatele de contact ale Primăriei Comunei Ţuţora respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de internet;
  • Sursele financiare, bugetul și bilanţul contabil;
  • Programele și strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul instituţiei;
  • Modalitatea de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public;

Lista cuprinzând documentele de interes public produse/gestionate, potrivit legii:

  • Hotărâri adoptate de Consiliul Local al Comunei Ţuţora;
  • Dispoziţiile cu caracter normativ emise de primarul Comunei Ţuţora;
  • Componenţa nominală a Consiliului Local al Comunei Ţuţora, inclusiv apartenenţa politică;
  • Raport periodic de activitate al primarului Comunei Ţuţora privind starea economică și socială a comunei, precum și informări asupra modului de aducere la îndeplinire a hotărârilor Consiliului Local;

Rapoartele anuale de activitate întocmite de către consilierii locali, precum și de viceprimar;

  • Informaţii privind activitatea cultural – sportivă desfășurată pe teritoriul comunei;
  • Ofertele de vânzare ale terenurilor agricole situate în extravilanul comunei Ţuţora;
  • Lista actelor normative potrivit cărora primarul poate constata contravenţii si aplica sancţiuni;
  • Lista împuterniciţilor primarului, care pot constata contravenţii și aplica sancţiuni în domenii de activitate;
  • Propuneri de cetăţeni;
  • Acorduri;
  • Adeverinţe;
  • Contracte de concesiune, închiriere;
  • Lista cu beneficiarii Legii 15/2003;
  • Planurile urbanistice generale, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice de detaliu, planurile urbanistice zonale, planurile de situaţie și amplasamentele cu mobilier stradal și construcţii provizorii;
  • Lista certificatelor de urbanism și a autorizaţiilor de construire eliberate;
  • Situaţia statistică privind activitatea de stare civilă: numărul nașterilor, căsătoriilor, deceselor și alte asemenea;
  • Evidenţa dosarelor de: tutelă, curatelă, asistenţa bolnavilor psihici, asistenţa socială a persoanelor vârstnice;
  • Activităţile și locurile în care se poate presta munca în folosul comunităţii;
  • Dosarele achiziţiilor publice de bunuri, servicii și lucrări, exclusiv documentele care conţin informaţii clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală, potrivit legii. Rapoartele privind contractele de achiziţii publice atribuite;
  • Informaţii privind modul de soluţionare a petiţiilor înregistrate în cadrul Primariei Comunei Ţuţora;
  • Informaţii privind lucrările tehnico – edilitare executate pe raza Comunei Ţuţora;
  • Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
  • Informaţii privind nivelul impozitelor și taxelor locale stabilite conform hotărârilor Consiliului local, modul de calcul al acestora, contribuabilii care beneficiază de facilităţi fiscale, procedura de acordare a facilităţilor fiscale, precum și informaţiile care privesc aplicarea altor dispoziţii ale Codului fiscal, privind impozitele și taxele locale;
  • Bugetul local, bilanţul contabil, contul de execuţie al veniturilor bugetare, contul de execuţie al cheltuielilor bugetare;
  • Situaţia cu plăţi zilnice;
  • Darea de seamă contabilă anuală;
  • Lista cu autorizaţiile de funcţionare eliberate pentru persoane fizice și asociaţii familiale;
  • Lista cu persoanele juridice care au obţinut „Acordul unic de funcţionare”;
  • Lista cu taximetriștii care au obţinut autorizaţiile specifice acestei activităţi;
  • Lista cu producătorii care au obţinut certificate de producător;
  • Publicaţiile de vânzare pentru bunuri mobile și imobile, transmise de către executorii judecatorești;
  • Informaţii despre programele cu finanţare externă;
  • Relaţii de colaborare sau parteneriat cu autorităţi publice din ţară și străinătate;
  • Informaţii privind înfrăţirea cu alte comunităţi din străinatate;
  • Lista beneficiarilor venitului minim garantat;
  • Listă beneficiari ajutoare de urgenţă;
  • Evidenţa dosarelor asistenţilor penali ai persoanelor cu handicap grav si a beneficiarilor de indemnizaţie lunară;
  • Evidenţa dosarelor de alocaţie de susţinere și a beneficiarilor de ajutor pentru încalzirea locuinţei;
  • Lista beneficiarilor de prestaţii sociale;
  • Raport activitate Legea 544/2001 – privind liberul acces la informaţiile de interes public;
  • Raport activitate Lg.52/2003 – privind transparenţa decizională în administraţia publică;

j) Modalităţile de contestare a deciziei Primăriei Comunei Ţuţora în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate

Art. 21 din Legea 544/2001
(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere și atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedește întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei și va conţine atât informaţiile de interes pubiic solicitate iniţial, cât și menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.

(1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plîngerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
(2) Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate și să plătească daune morale și/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curţii de apel este definitivă și irevocabilă.
(5) Atât plângerea, cât și apelul se judecă în instanţă în procedură de urgenţă și sunt scutite de taxă de timbru.

Comunicat de presă

PROIECT-COFINANTAT-DE-UNIUNEA-EUROPEANA-PRIN-INSTRUMENTUL
Anunt-recrutare-grup-de-monitorizare-a-implementarii-proiectului
Anunt-recrutare-grup-tinta

Bara principală

Monitorul Oficial

  • Statutul Unității Administrativ-Teritoriale
  • Hotărârile autorității deliberative
  • Regulamentele privind procedurile administrative
  • Dispozițiile autorității executive
  • Documente și informații financiare
  • Alte documente

Galerie

DCIM101MEDIADJI_0094.JPG
DCIM101MEDIADJI_0003.JPG
DCIM101MEDIADJI_0018.JPG
DCIM101MEDIADJI_0019.JPG
DCIM101MEDIADJI_0024.JPG
DCIM101MEDIADJI_0025.JPG
DCIM101MEDIADJI_0026.JPG
DCIM101MEDIADJI_0027.JPG
DCIM101MEDIADJI_0028.JPG
DCIM101MEDIADJI_0031.JPG
DCIM101MEDIADJI_0032.JPG
DCIM101MEDIADJI_0033.JPG
DCIM101MEDIADJI_0038.JPG
DCIM101MEDIADJI_0044.JPG
DCIM101MEDIADJI_0047.JPG
DCIM101MEDIADJI_0051.JPG
DCIM101MEDIADJI_0054.JPG
DCIM101MEDIADJI_0056.JPG
DCIM101MEDIADJI_0083.JPG
DCIM101MEDIADJI_0088.JPG

Fii pregătit

Footer

Despre Comuna Țuțora

Țuțora este o localitate în județul Iași, România, care s-a numit pe vremuri Cecora. Întemeierea Ţuţorii nu a fost întâmplătoare.

Continuare…

Link-uri utile

Site-ul oficial al Uniunii Europene
Uniunea Europeana

Guvernul Romaniei
Site-ul Oficial al Guvernului Romaniei
Fonduri Europene Structurale si de Investiții
Site-ul Fonduri Europene Structurale si de Investiții

Program de lucru si audiente

Program de lucru

Luni – Joi: 07:30 - 16:30

Vineri: 07:30 - 13:30

Audiențe

PRIMAR- Cristinel ALBU
MARȚI 10.00-14.00

VICEPRIMAR- Doru MIHĂILĂ
LUNI 10.00-14.00

Contact

Primăria Comunei Țuțora

Comuna Țuțora
Județul Iași, ROMÂNIA
Telefon: 0232-298800
Email: registratura@comunatutora.ro

© 2023 Site-ul Oficial al Primăriei Comunei Țuțora, județul Iași

Website dezvoltat de DIGITAL CUISINE

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru.

Puteți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau le puteți dezactiva in .

Primăria Țuțora Iași
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.