Monitorul Oficial Local
Formulare online


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014


INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC --> Proiecte implementate --> Reabilitare drumuri locale afectate de inundatii

Reabilitare drumuri locale afectate de inundații


REABILITARE DRUMURI LOCALE AFECTATE DE INUNDAȚII ÎN COMUNA ȚUȚORA, JUDEȚUL IAȘI

Având în vedere inundațiile puternice din anul 2019 care au afectat satul Chiperești, am depus către Compania Națională de Investiții o cerere de finanțare în cadrul submăsurii Lucrări în primă urgență, fiind demarată licitația în anul 2020, iar în primăvara anului 2021 a fost declarată câștigătoare firma S.C. CONEST S.A..
În total se vor reabilita prin asfaltare 1,3 km de drumuri, sectoarele vizate fiind: DS 1 de la Lunga Vasile la fam Macarie Maria, DS Crețu Costel la Albu Neculai, DS Mihăița Toader la Onuțu Mircea, DS Mucedu Ghe Dima - Crețu Costel, DS Serbenciuc Ion - Școala Chiperești.
Valoarea totală a investiției este de 2.888.829,64 Citeste mai mult...

Foto
DS Crețu Costel - Albu Neculai

Vizualizari: 97
Data creare: 04-01-2022 11:54:29

Cuvântul primarului comunei Țuțora, județul Iași

Primarul comunei TutoraCuvântul primarului comunei Țuțora, județul Iași

MONITORUL OFICIAL LOCAL

MONITORUL OFICIAL LOCAL